Consultant Patrick: “Een klant vooruithelpen door persoonlijke aandacht, dat vind ik belangrijk”

Consultant Patrick: “Een klant vooruithelpen door persoonlijke aandacht, dat vind ik belangrijk”

Onze klanten zo goed en zo snel mogelijk helpen, dát vinden we bij Compenda heel belangrijk. Elke klant heeft bij ons daarom een eigen business consultant; iemand die jouw bedrijf kent en dus optimale ondersteuning kan geven. Consultant Patrick Birza vertelt over zijn ervaringen met klanten en waarom hij graag een stapje verder gaat om de klant te helpen.

Snel antwoord op je vraag

“Je business consultant bij Compenda is meestal degene die ook onze software bij je bedrijf heeft geïmplementeerd”, vertelt Patrick. “Dit werkt heel fijn, want diegene kent het bedrijf en weet precies hoe de software daar gebruikt wordt.” Deze business consultant kan daardoor snel vragen beantwoorden, op behoeften inspelen en een goed advies geven. Patrick: “Je merkt dat klanten dat heel fijn vinden. Ze hoeven niet eerst uit te leggen wie ze zijn en waar ze onze software voor gebruiken, maar kunnen meteen hun vraag stellen of wens kenbaar maken. Dit scheelt heel veel tijd.”

Extra aandacht voor de klant

Compenda is erop gericht de klant meer te bieden dan alleen een softwarepakket. “We vinden het heel belangrijk dat een bedrijf groeit door de samenwerking met ons. Ik vraag daarom regelmatig hoe het gaat, denk mee en ben altijd op zoek naar de beste oplossingen.” Deze betrokkenheid wordt erg door de klant op prijs gesteld. “Je merkt dat klanten positief verrast zijn door de extra aandacht en de persoonlijke begeleiding. En juist die aandacht maakt het werk voor mij zo leuk. Je bent op die manier echt samen bezig om het bedrijf vooruit te helpen. Dat geeft mij heel veel voldoening.”

Wil je weten wat Compenda voor jou kan betekenen? Lees hier meer of neem vrijblijvend contact met ons op.