Advocaten

SOFTWARE VOOR  ADVOCATEN

Met vijftien jaar ervaring binnen de advocatuur en de samenwerking met professionals uit de branche, is de advocatuur software van Compenda uitstekend afgestemd op de wensen en behoeften van advocaten. Wij helpen je met het optimaliseren van je bedrijfsproces, zodat jij je kunt focussen op je cliënten en zaken.

Met vijftien jaar ervaring binnen de advocatuur en de samenwerking met professionals uit de branche, is de advocaten software van Compenda uitstekend afgestemd op de wensen en behoeften van advocaten. Wij helpen je met het optimaliseren van je bedrijfsproces, zodat jij je kunt focussen op je cliënten en zaken.

* Geen creditcard nodig en geheel vrijblijvend!

Bel direct met ons via 088 059 0000

Software voor advocaten

Wij vinden dat jij je als advocatenkantoor moet kunnen focussen op je core business. Wij helpen je daarbij door jouw processen te automatiseren en te optimaliseren. Onze advocaten software is perfect voor organisaties die op zoek zijn naar een software voor dossierbeheer, urenregistratie, facturatie en meer!

Kunnen we jou helpen om je organisatie naar een hoger niveau te tillen? Ons team staat voor je klaar.

Highlights

In onze software voor advocaten staat de cliënt centraal. Koppel gemakkelijk contactpersonen, offertes, taken of dossiers aan de cliënt. Vervolgens kun je binnen je dossier alle relevante informatie vastleggen, uren registreren en gemakkelijk factureren. Lees hieronder over een paar features die door onze klanten in de advocatuur veel gebruikt worden. 

Software voor de advocatuur

FOCUS OP JE CLIËNT

Niet alleen een ‘kaartenbak’ met je relaties, maar tools en vrijheid om alles rondom jouw klant bij te houden. Koppel gemakkelijk dossiers, uren en facturen aan je cliënt maar houd ook communicatie gemakkelijk bij. Met onze Outlook plug-in is je e-mail makkelijk te archiveren onder de juiste dossiers. 

Ons team is gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van grote én kleine organisaties. Samen gaan we kijken waar de meeste winst te behalen is binnen jouw bedrijf. Groeit jouw organisatie en heb je behoefte aan meer? Dan groeit ons pakket met je mee. Dat noemen wij duurzaam ondernemen!

Dossierbeheer software

JOUW ARCHIEF OP ÉÉN CENTRALE PLEK

Alle info, documenten en communicatie binnen een dossier of van een client snel terugvinden? Dit is geen enkel probleem met Compenda. Dossiers worden automatisch gekoppeld aan je cliënt, die je eenvoudig kunt aanmaken in je relatiebeheer. 

In je dossier kun je alle belangrijke stukken archiveren, correspondentie bijhouden en cliëntgegevens vastleggen die je nodig hebt. De koppeling met Outlook zorgt ervoor dat je dossiers altijd up-to-date zijn. Je hebt zelfs de optie om eigen gegevensvelden toe te voegen. Hierdoor kun je precies bijhouden wat jij belangrijk vindt en kun je er later gemakkelijk op filteren om het terug te vinden.

Mobiele app

OOK ONDERWEG TOEGANG MET DE APP

Je hebt altijd jouw cliëntgegevens bij de hand dankzij onze mobiele app. Ideaal voor wanneer je buiten het kantoor bent en in je dossierbeheer software wilt kijken. Zo heb je snel inzicht in cliënten, zaken en je agenda. 

Om het je nog makkelijker te maken kun je ook je uren schrijven via de app en gemakkelijk je agenda bijhouden. Zo vergeet je nooit uren te factureren en ben je altijd op de hoogte van je lopende afspraken. 

Facturatie voor advocaten

INGERICHT OP DE ADVOCATENPRAKTIJK

Voor advocatenkantoren is het facturatie proces in Compenda van alle gemakken voorzien. Kantoorkosten, verschot of toevoegingen? Geen probleem, in Compenda is dit standaard inbegrepen. 

Spreek je graag een vaste prijs af met de klant? Dan kun je met één druk op de knop voor het versturen van de factuur resterende saldo verdelen over alle declaraties, zodat de klant het afgesproken bedrag betaald. 

Wist je dat wij koppelen met boekhoudpakketten Exact-OnlineSnelstart en Twinfield? Kijk eens bij onze koppelpartners.

Veilig in de cloud of op locatie

DATA VEILIG OPGESLAGEN

Ga je in onze cloud werken? Dan staan je gegevens altijd veilig in Nederland bij een ISO gecertificeerd hostingpartner. Wil jij jouw data liever niet in de cloud? Dat begrijpen wij goed wanneer jij met veel gevoelige cliëntgegevens werkt. Onze advocaten software kan óók bij jou op locatie (on-premise) draaien. Je hoeft dus niet persé in de cloud te werken wanneer je digitaliseert.

Wil je meer weten over hoe onze cloud en on-premise werken? en wil je weten wat het beste voor jou is? Neem gerust contact op met ons team voor de mogelijkheden.

Multi factuurstroom

MEERDERE FINANCIËLE ADMINISTRATIES 

Heb je een BV of maatschap met meerdere financiële administraties? Het is mogelijk deze administraties aan één Compenda database te koppelen. Hierdoor werk je samen in de zelfde database maar kun je vanuit verschillende entiteiten facturen sturen die gekoppeld zijn aan hun eigen huisstijl en financiële administratie. 

START VANDAAG MET
SLIMMER WERKEN

Maak vrijblijvend kennis met ons en onze advocaten software in een demo op locatie of op afstand.

Bel direct met ons via 088 059 0000

Haal meer uit jouw business

Bel direct met ons via 088 059 0000

Vraag onze brochure aan

*Je ontvangt hem direct in je mailbox! 

Bekijk onze brochure

*Je ontvangt hem direct in je mailbox!