Advocaten

VOOR EN DOOR
ADVOCATEN

Met vijftien jaar ervaring binnen de advocatuur en de samenwerking met professionals uit de branche, is de advocatuur software van Compenda uitstekend afgestemd op de wensen en behoeften van advocaten. Wij helpen je met het optimaliseren van je bedrijfsproces, zodat jij je kunt focussen op je cliënten en zaken.

Met vijftien jaar ervaring binnen de advocatuur en de samenwerking met professionals uit de branche, is de advocatuur software van Compenda uitstekend afgestemd op de wensen en behoeften van advocaten. Wij helpen je met het optimaliseren van je bedrijfsproces, zodat jij je kunt focussen op je cliënten en zaken.

Bel direct met onze adviseur via 088 059 00 00

Voor en door advocaten

Wij vinden dat jij je als zakelijke dienstverlener moet kunnen focussen op je core business. Wij helpen je daarbij door jouw processen te automatiseren en optimaliseren. Onze software is perfect voor organisaties die op projectbasis werken dankzij de uitgebreide projectmanagement functies.

Kunnen we jou helpen om je toekomstdromen werkelijkheid te maken? Ons team staat voor je klaar.

Highlights

Een aantal top features op een rij.

Tijd voor Kwaliteit

FOCUS OP JE CLIËNT

Dankzij de uitgebreide features hebben wij jou alles te bieden, precies zoals jij dat nodig hebt. Niet alleen een 'kaartenbak' met je relaties, maar tools en vrijheid om alles rondom jouw klant bij te houden. Zo wordt jouw klant meer dan slechts een nummertje en dat gaan ze voelen.

Ons team is gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van organisaties. Samen gaan jullie kijken waar de meeste winst is te behalen binnen jouw organisatie. Groeit jouw organisatie en heb je behoefte aan meer? Dan groeit ons pakket met je mee. Dat noemen wij duurzaam ondernemen!

Dossierbeheer

JOUW ARCHIEF OP ÉÉN CENTRALE PLEK

Onze software is vijftien jaar geleden ontstaan vanuit de vraag die wij van advocaten kregen. Advocaten die, toen en nu, hun dossiers willen beheren en archiveren. Met Compenda Advocatuur kun je dossiers veilig archiveren en heb je alle benodigde dossiers snel bij de hand.

Dossiers worden automatisch gekoppeld aan je cliënt, die je eenvoudig kunt aanmaken in je relatiebeheer. Hier kun je alle dossiers archiveren, correspondenties bijhouden en cliëntgegevens vastleggen die je nodig hebt. Je hebt zelfs de optie om eigen gegevensvelden toe te voegen, zodat je precies kunt bijhouden wat jij belangrijk vindt.

Uren en Agenda

OOK ONDERWEG TOEGANG MET DE APP

Je hebt altijd jouw cliëntgegevens bij de hand dankzij onze mobiele app. Ideaal voor wanneer je buiten het kantoor bent. Zo heb je snel inzicht in cliënten, zaken en je agenda. Om het je nog makkelijker te maken kun je ook je uren schrijven via de app. Zo houd je altijd bij hoeveel uur je aan een zaak besteed hebt en blijft je agenda up-to-date.

KEI-Koppeling

WIJ HELPEN JOU MET DIGITALISEREN

Het programma Kwaliteit en Innovatie rechtspraak (KEI) is gericht op het digitaliseren van de rechtspraak. Digitaal procederen wordt binnenkort verplicht, daarom is het verstandig om je bedrijfsprocessen te automatiseren en je dossiers te digitaliseren. Wij ondersteunen je graag met onze expertise in het maken van de juiste keuzes bij het digitaliseren.

Wij houden de ontwikkelingen bij de Raad voor de rechtspraak nauwlettend in te gaten en werken zo snel mogelijk aan een koppeling, zodra hierover meer bekend is.

Wist je dat wij wél al koppelen met boekhoudpakketten Exact-Online en Twinfield? Kijk eens bij onze koppelpartners.

Veilig op Locatie

DATA VEILIG OPGESLAGEN OP LOCATIE

Wil jij jouw data niet in de cloud? Dan begrijpen wij goed wanneer jij met veel gevoelige cliëntgegevens werkt. Wij zijn specialist in oplossingen op locatie (on-premise). Je hoeft dus niet persé in de cloud te werken wanneer je digitaliseert.

Wil je meer weten over hoe cloud en on-premise werken? en wil je weten wat het beste voor jou is? Neem gerust contact op met ons team voor de mogelijkheden.

Ontdek Alle features in onze brochure.

Alle features eenvoudig op een rij in onze brochure. Vraag hem eenvoudig aan... no strings attached!

Wij kunnen onze processen optimaal beheren
Type business: AdvocatUUR

Bij REIN helpen wij dagelijks ondernemers, overheden en particulieren. Dit doen wij met advocaten, fiscalisten en juristen. Onze aanpak is persoonlijk en transparant. Daarom moet REIN kunnen vertrouwen op goede software. Deze heeft REIN gevonden in Compenda samen met Twinfield online boekhouden. Hiermee kunnen wij al onze processen optimaal beheren. Kortom, een mooie combinatie die wij bij REIN van harte aanbevelen!

Ralf Herbers

Adviseur bij REIN advocaten & adviseurs

START VANDAAG MET
SLIMMER WERKEN

Maak vrijblijvend kennis met ons en onze software in een demo op locatie of op afstand.

Bel direct met onze adviseur via 088 059 00 00

Haal meer uit jouw business

Bel met onze adviseur via 088 059 0000